Haziran 25, 2015

Renkli Bilgisayar #2 : Klasör Simgesi Değiştirme

Selam millet!
Bugünkü ikinci yazımla karşınızdayım.
Renkli bilgisayar serisine devam ediyoruz.İkinci yazım klasörlerim simgesini değiştirmek.
Görsellerle anlattım , en sonda video var :)
Beş dakika içinde yapabileceğimiz basit bir şey , hadi yapalım!


Dikkat!
Gözünüze çok uzun gibi görünebilir ancak beş dakikalık işlem :) Ben detaylı anlattım.Masaüstünüzde sevdiğiniz ünlüleri daha çok göreceksiniz artık ^^ 

Başlangıçta dosyaların oynanmamış görüntüsü :
İlk adımımız klasörlere koyacağımız görselleri bulmak.Görseller "PNG" formatında olmalı.
Peki nasıl bulacağız? Çok basit.
http://www.deviantart.com/ sitesine giriyoruz ve ...
1)PNG yazıp aratıyoruz.Nasıl istediğinize bağlı olarak "Vintage png , cute png , Miley Cyrus png" tarzı şeyler arayabilirsiniz.
Eğer toplu indirmek isterseniz "PNG pack" yazın , zip dosyası olarak indirin.Sonra da içindekileri bir klasöre çıkartın :)




2) Karşımıza şöyle bir sayfa çıkıyor.



Birini seçiyoruz.Aşağıdaki görselde olduğu gibi download'a tıklıyoruz ve bilgisayarımıza kaydediyoruz.




3) Kaydetmiş olduğumuz resimleri dönüştürmeye geldi sıra.İndirdiğimiz boyutlarda kullanamayacağımız için boyutunu küçülteceğiz.Bunun için de sizi şu siteye alalım.
http://www.convertico.com/



"Browse" deyip daha önce yüklediğimiz resimlerden birini seçiyoruz.Boyutlandırması için "Go" diyoruz.
Yan tarafta şöyle bir şey çıkıyor.


Üzerine tıklayıp indiriyoruz.
Böylece projemizin yarısı bitmiş oluyor.
Buraya kadar basit , bundan sonrası daha basit.
Dikkatle okuyun ve adım adım uygulayın.
*Klasörün üzerine sağ tık yapın.
*Çıkanlar arasında en altta özellikler olacak ona tıklayın.



*Özelliklerden sona gelin "Özelleştir" deyin.



*Buradan da simge değiştir deyin.Karşınıza şöyle bir şey çıkacak.



Buradan göz at deyin.Şöyle bir şey çıkacak.



*İstediğinizi seçin ve aç deyin.



İşte bu kadar!
Bakmayın uzun göründüğüne ben her adımı iki resimle anlattım neredeyse :D
Bir de after - before koyalım şuraya.




Bu kadar!
Eğlenceli bir görüntü oluşturacağınıza eminim.
Görüşmek üzere :)

10 yorum:

  1. Merhaba, sana bir mail attım. Uygun bir zamanında bakarsan çok sevinirim. :D

    YanıtlaSil
  2. Denedim çok da güzel oldu emeğine sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. İlla devinart olmak zorunda mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, hayır.Bulabildiğin her yerden alabilirsin tek şart PNG olması :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık, harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    Blog Adı: DJ Serhat Serdaroglu / Düğün DJ Hizmeti / Organizasyon
    http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com.tr/
    Merhaba,

    Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    Blog Adı: DJ Serhat Serdaroglu / Düğün DJ Hizmeti / Organizasyon
    http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil