Eylül 27, 2015

Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocuğu - Ransom Riggs | İnceleme

Selam millet *-*
Taze çıkmış bir kitabın yorumu ile karşınızdayım.
+Gülşah Şahin  ile okuma etkinliğimiz ^^




bayan-peregrinenin-tuhaf-cocuklari-ransom-riggsGizemli bir ada. Terk edilmiş bir yetimhane. Fazlasiyla tuhaf fotoğraflardan oluşan bir koleksiyon.

Tüm bunlar kurgu ile fotoğrafçılığı nefes kesici bir şekilde bir araya getiren ve unutulmaz bir okuma deneyimi sunan Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları romanında keşfedilmeyi bekliyor.

Yaşadığı korkunç aile trajedisi yüzünden Galler kıyılarındaki, dünyadan uzakta kalmış bir adaya yolculuk eden on altı yaşındaki Jacob, burada Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocuklar Yetimhanesi'nin yıkıntılarını keşfetmekle kalmayıp, Bayan Peregrine'in çocuklarının sadece tuhaf olmaktan çok daha fazlası olduğunun farkına varır.

New York Times bestseller listesinden 108 haftadır inmeyen, aklınızdan çıkmayacak eski fotoğraflar eşliğinde okuyacağınız Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, gölgelerde geçen bir macera arayan her yaştan okuyucuyu içine çekecek eşsiz bir roman.

"Gergin, duygusal ve tuhaf mı tuhaf bir ilk roman. Fotoğraflar ve metin birbirini tamamlayarak unutulmaz bir hikâye yaratıyor." 
-John Green, Kâğıttan Kentler ve Aynı Yıldızın Altında kitaplarının çoksatan yazarı-

"Bu, hipsterlar için yazılmış bir Harry Potter kitabı. Geçtiği dünyaya ve verdiği hisse bayıldım." 
-Felicia -Day-





   Öncelikle benim bu kitabı yeni okumadığımı söyleyeyim.Tam olarak ne zaman okuduğumu bilemiyorum ama oldu biraz.Bugün tekrar okuyayım dedim ama detayları hatırladığımı fark ettim, okumadım.Bu yazı uzun bir inceleme olmayacak daha çok bilgilendirme amaçlı olacak.

   Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, Jacob dedesinin anlattığı hikayelerle büyümüş hayal dünyası geniş bir çocuktur ve bir gün dedesinin aslında gerçekleri anlattığını anlar.Kısa ve net.Bu kitabı ilginç kılan konusu değil benim için, karakterleri ve yazarın sivri zekasıyla oluşturulmuş sağlam kurgusu.Neredeyse bütün fantastik kitaplarda canavarlar var değil mi? Ama uçabilen kızlar, çift suratlı adamlar, son derece esnek kızlar hangi kitapta var? Yalnız hepsi olsun, karakter ve yetenek çeşitliliği arıyorum.


  
  Yukarıdaki resimler kitaptan, fan çalışması değil.Baskının içinde bu resimler sayfalara basılmış şekilde mevcut.Kitaba bir puan daha.

   Şu an satışa çıkarılan kitap basımlarına değinelim.


  Benim elimde bu baskı yok ve bire bir inceleme fırsatı bulamadım ama ciltli olduğunu biliyorum.İthaki bu yaz yükselişte.

  Bu kitabı neden sevdim? Öncelikle ilginç bir konusu var.Konuyu biraz daha açacak olursak; Jacob dedesinin ölümü üzerine onun yaşadığı yerlere gider ve bazı olağanüstü yetenekli çocuklarla tanışır.Buradan sonrasını siz okuyun, spoiler vermek istemiyorum *-* İkinci olarak kitabın içinde görseller var bence çok zekice bir yol, okuru kitaba çekmek için.Üçüncü olarak yazarın hayal gücü ve karakterler.Gerçekten yan karakterleri ana karakterden daha çok sevdim.O çocuklar, Peregrine...

  Kitabın kısa bir tanıtım videosu var, altyazı seçeneği mevcut :)


   Aynı zamanda Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları 2016'da vizyonda! İzlemek için sabırsızlanıyorum *-*

Detaylı cast için resme tıklayın.

  Yazar sosyal medyayla çok iç içe bir yazar ve ben her yerden takipteyim.Buyrun sizlere de link vereyim :)

Facebook iconTumblr iconTwitter iconYoutube iconInstagram icon

Yazarın harika sitesi: http://www.ransomriggs.com/ Tasarımına bayıldım.

  Ben bu kitabı okumaktan nefret eden arkadaşlarıma dahi önereceğim.Okurken sıkılmayacağınız hatta içinde kaybolacağınız bir kitap.

  İster filmi çıkana kadar izlenecekler listenize ister okunacaklar listenize ekleyin; ama mutlaka bu kitabı okuma zevkini tadı!



Hemen Tümbürük Kız'a uçun, sıra onda!
http://gulsahsaahin1.blogspot.com.tr/2015/09/bayan-peregrinein-tuhaf-cocuklari.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder