Eylül 23, 2015

Ağlatan Kitaplar (Liste)

Selam millet, nasılsınız?
Bugün beni ağlatan kitaplarla karşınızdayım!



!!Ben güncel - yabancı kitaplar okurum ve ona göre hazırlıyorum bu listeyi!!

1) Aynı Yıldızın Altında - John Green


2) Umutsuz - Colleen Hoover 


3) Ateşböceği Yolu


4) Böğürtlen Kışı - Sarah Jio


5) Şeker Portakalı - Jose Mauro De Vasconcelos

 


Artı olarak, herkesi çok etkileyen ama bana pek etki etmeyen kitaplar :D

Senden Önce Ben - Jojo Moyes


Karanlıkta Buldum Seni - A. Meredith Walters


Hiçliğin Kıyısında - J. A. Redmerski



Çirkin Aşk - Colleen Hoover


Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan


Tersyüz - Amy Harmon


Kitaplar

        


    


    


   

   





5 yorum:

  1. Aynı Yıldızın Altında, Ateşböceği Yolu, Şeker Portakalı, Başka Dilde Aşk bunları okudum aralarından gerçekten bunları salya sümük ağlayarak okumuştumm. Zevkine bayıldımm :) diğerlerini de okumak için listeme yazdımm ellerine sağlıkk :))

    YanıtlaSil
  2. Listedeki kitaplar çok güzeldi ama sanırım ben biraz duygusuzmuşum :))

    YanıtlaSil
  3. 1) Aynı Yıldızın Altında - John Green Senden Önce Ben - Jojo Moyes Böğürtlen Kışı - Sarah Jio

    Bu üç kitabi kardeşime aldım ama daha okuma fırsatı bulmadım tam bir kitap kurdu kendisi :) güzel bir blog sayfanız varmış bu sayede güzel kitapları sizden bulurum artık ..Güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. liste için çok teşekkürler.. seviyorum bu tarz kitapları,mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. Umutsuz kitabında bende çok etkilenip ağlamıştm mükemmel bi kitap şiddetle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil