Mayıs 10, 2020

21 Gün Belgesel Challenge



Merhabalar, merhabalar biliyorum şaşkınsınız buralara uğradığım için :) Ben de şaşkınım ama günlerim monoton ve sıkıcı geçmeye başladı. Beni zorlayacak bir şeylere ihtiyacım vardı o yüzden böyle bir şeye başladım. Belgesel izleme alışkanlığım yoktur, aslında bir yerde saatlerce oturup bir şey yapamam, sıkılırım. Biz de böyle tıpçıyız işte... Günde on saat çalışırız ama iş başka şeylere geldiğinde...

Belgesel izlemek ve film izleme alışkanlığı kazanmak istiyorum, şu hayatta bir şeyleri kaçırıyormuşum gibi hissediyorum özellikle film izlemeyi sevmediğim için. Dilim istiyorum dese de elim bir türlü gitmiyor filmi açmaya, haydi açtım diyelim izleyemiyorum max 5 dakika... Bu işe ciddi bir zaman ayırmak ve alışkanlık edinmek istiyorum. (Bu sefer yürekten söylüyorum.) Edinemesem bile kendimizi zorlayalım biraz, başlarda acı çekerek oturup sonradan sevecekmişim gibi bir his var üstümde.


özlemişim buraya gif koymayı :D


İşin kötü (?) yanı şu ki; benim ilgimi çeken konularda belgesel var mı bilmiyorum. Uzay ilgimi çekmiyor (ilginç ama gerçek, gökyüzünü izlemek ruhumun bir parçası olabilir özellikle yıldızlı gecelerde, sadece o kadar, inanın bana uzayla işim yok.), insanlık tarihi ı-ıh, beslenme - veganlık? Kilo veriyor olabilirim ama bunu geleneksel yollarla yapıyorum. Daha onlarca başlığı eleyebiliriz... Kalan mı? Kişisel gelişim tabi ki... Şaşırtıcı olmayan bir gerçek. Öte yandan şunu düşünüyorum, kişisel gelişim yolunda teorikten çıkıp pratiğe geçtiğimizde ilgimi çekmeyen konularda belgesel izlemek benim için daha faydalı olabilir.

Tamam peki gidiyorum... Biraz bloğumu güncelleyeyim, buraya en son uğradığımda üniversiteye başlamamıştım, şu an ikinci sınıfım - ya da bir buçuk, bilmiyorum -.

21 gün seçmemin sebebi kesinlikle alışkanlık kazanma olayı değil, mayısın bitmesine 21 gün kalmış olması. Her gün gelip şunu izledim, şöyle bir belgeseldi paylaşımı yapmayı düşünüyorum... Geleceğe yatırım yapmak gerek, bir de şey "anda yaşamak".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder