Ocak 01, 2016

Zengin Karakter İçeren Kitaplar | Liste

Selamlar yılın ilk gününden!
Hepimizin aşina olduğu, son günlerin gözdesi zengin mi zengin, baskın mı baskın karakterlerden bahsedeceğim listemize hoşgeldiniz!



Bu türü seviyorum arkadaş!
Zenginlerin yaşamı, karakterler hele de o baskın karakterlere boyun eğmeyen güçlü karakterler...
En sevdiğim türlerden galiba!

1) Tess'in Gözyaşları: İlk sırayı vermesem katiyen olmazdı.Dark romance türündeki bu kitap hem karakterleri açısından, hem de malikane ortamı açısından aklıma ilk gelen kitap oldu.
Tess'in güçlü bir karakter olduğunu unutmamak gerek.


2) Grinin Elli Tonu: Benim için olmasa da birçok insan için ilk sırayı almaya aday bir seri var ikinci sırada.Elli Ton serisi ana karakter Grey'in zenginliğinden ziyade türünün ilk örneklerinden olmasıyla gönlümüzde taht kurmuş vaziyette.



3) Uçuşta Serisi: Sevmeyeni seveninde çok olan bu seri üç artı bir olmak üzere toplamda dört kitaptan oluşan Aspendos'tan çıkma bir seri.Ben sadece ilk kitabını okuduğum için - iki de olabilir - pek yorum yapmayacağım, seven biri yorum yaparsa iyi olabilir.


4) Dublin Caddesi: Benim aşırı beğendiğim ama bilinmeyen bir sebeple ikincisini okumaya yeltenmediğim bir serinşn ilk kitabı.Dex'ten çıkma, benim gözümde paha biçilemez bir kitap.
Okuyun!!


5) Karanlık Yalanlar: Listenin ikinci olmazsa olmazı, gönlümün kitabı :D Beni şaşırtan bir kitaptı, yazarı da son derece sevimli :) Gurur duyuyorum bu kitapla! 

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, bu tarz okuyup beğendiğiniz kitap varsa önerin lütfen seve seve okurum!





4 yorum:

  1. Hepside harika kitaplar. Teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  2. Grinin eli tonunu okumadım lakin izleyeyim dedim nafile :)
    Tess'i merak ettim, okumamıştım!
    paylaşım için teşekkürler, bende beklerim ;)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler.Blogunuzu takibe aldım .Bloguma beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Elli Ton serisini pek beğenmiyorum -_- Tess'in Gözyaşları okunmayı bekliyor, malikanede mi geçiyor? O zaman daha da okumak istiyorum :D Karanlık Yalanlar ilgimi pek çekmemişti ama ikinci kez şaşırttığını okuyorum. Şaşırtan kitapları seviyorum o yüzden onu da yazdım listeme.. Liste için teşekkürler :')

    YanıtlaSil