Şubat 12, 2016

Mutsuz Sonla Biten Kitapla (Spoiler İsteyenler?)

Selamlar, selamlar!
Hoşgeldiniz, bloguma :D Bu yazı mutsuz sonlanan, insanı yerle bir eden kitaplarla ilgili.Uyarıyorum bakın, demedi demeyin spoiler var! Neden mi yazıyorum? Mutsuz son kaldıramayan insanlar için :')



1) Aynı Yıldızın Altında - John Green
2) Alaska'nın Peşinde - John Green
3) Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
4) Senden Önce Ben - Jojo Moyes
5) Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah
6) Yandaş - Veronica Roth

Hepsi de çok güzel kitaplar, mutsuz sona aldanmayın.Okumanızı şiddetle tavsiye ederim *-*

1 yorum:

  1. İki kitap haricindekileri okudum ve beni en çok dumura uğratan Yandaş ve Senden Önce Ben olmuştu. Aslında mutsuz sonlu kitap arayan insanlar için güzel bir paylaşım olmuş bu :D Bknz: ben :D

    YanıtlaSil